fredag 30 januari 2009

Jahapp

Jahapp då var man pigg o vaken... Asch pigg vetifan men vaken är jag. Elias sitter i soffan och ser på film "katten" och när jag tittar ut genom fönstret ligger det en stor, vit o svart katt på grannens tak hihi!! Åh nu sträckte den på sig.

Snart dax att äta lite frulle! Är jätte dålig på det momentet. Måste skärpa till mig, verkligen. Sen är det att klä på sig o spackla på mitt fejs och dra till apoteket/Familia.

Kalas hos syrran sen =) älskar att köpa presenter - det är så KUUUUL!
Vad ska ni göra idag? Ikväll är det Let´s Dance igen, va många som skadat sig denna säsong... Krya på dig Magdalena.

Ja vad gör man? Pilla i linserna kanske är en fördel....
Pilla i navlen (?)

Mina ögon kan tindra mina läppar kan le
men sorgen i mitt hjärta kan ingen se......
KRAM Cattis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst e det hemskt det som sker stjärnorna i Lets dance.. en efter en så försvinner dem :/ otäckt!!!
och inga lätta sviter iheller vad de åker på..

Anonym sa...

Jag tycker att Lets dance är tragiskt.....