torsdag 22 januari 2009

Gråter

Ni har väl inte missat singelpappans blogg som genom en bilolycka förlorade sin nyfödda dotter och fru? Han fick ut sin äldsta dotter Ellen ur bilen innan bilen var övertänd. Följer hans blogg dagligen där han beskriver sina känslor, tankar och hur dagarna går. Jätte rörd blir man och idag läste jag artiklen på Aftonbladet - man blir tårögd och det hugger tag i ens bröst.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4234807.a

Elias är som sagt ledig från dagis idag då Mattias kräkt i natt. Dock lite bättre nu och det har inte kommit mera, tack o lov. Han vilar sig nu medans Elias ser på Linus på linjen (minns ni den lilla figuren?) Jag älskade den när jag var barn =) Jag passar på att skriva av mig lite. Jobbet väntar kl 17:00 - 22:30 ca.

Snart kaffebreak gott gott!! Magen är full av spaghetti & köttfärssås - slurp. Elias va mej en hungrig kille, han åt minsann fyra portioner haha! Bra att de små liven äter de växer ju så d knakar. När hans kusiner var här igår åt Noel som snart blir 6 år hela 14 st köttbullar oh my good säger jag bara!! Lilla Lea hon växer med, inte lång tid innan hon springer runt och leker hon också =)

Carpe Diem
Ciao Cattis

Inga kommentarer: