torsdag 29 januari 2009

Lite trött...

Precis pratat med en av mina bästa vänner på msn. Åh, känner verkligen med dig. Men som du säger avståndet mellan Er är kanske för långt i långa loppet... Önskar jag kunde vara hos dig o ge dig en KRAM. Usch, farväl är alltid lika jobbiga vem det än är och gäller.

Känner mig lite trött idag faktiskt - så snart är det dax för en kopp kaffe minsann... Så jag kan vakna till liv innan jag far in i dimman igen. Inatt lr imorse vaknade jag av att jag drömt att jag låg på magen med händerna under kudden o när jag ser mina naglar har jag brutit av alla utom två...Panikslagen kände jag på naglarna då jag vaknade till liv o förstod att det var en dröm, skönt.

Elias är jätte orolig och ville ha plåster på örat.... Mattias kollade och dem är lite röd. Förmodar att vi måste in på akuten då jag misstänker öroninflamation. Suck alltid är det ngt... Är inte den ena sjuk så är det den andre... Året har hitills varit väldans sjukt.... Hoppas snart våren kan titta fram så det blir lite varmare o skönare.

Nu gråter Elias
Hej då
Kram Cattis

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist start på året..först influensan o nu öroninflammation.. STACKARN!!
krya på