torsdag 15 januari 2009

Härlig dag =)

Dagen idag har varit kanon bra! Ledig och utvilad till kl 10:00 idag =)
Härligt att sova tänk att man sover 1/3 del av sitt liv, shit alltså. Så bra att vi köpte en säng för 30.000 +
Då håller den absolut ett tag till =) Den är sååååå skön! Ångrar inte vårt köp för fem öre.

Elias såg på Nalle har ett stort blått hus och drack sin välling i soffan medan jag duschade
och gjorde mig lite fin. Sedan begav vi oss till Familia för att klippa av oss lite hår!
Skönt att få bli ompysslad... Tjejen som klippte oss är jätte söt & gullig hon heter också Catherine kallas för Cattis vet dock inte hur hon stavar sitt namn, men lite kul ändå! =) Gick inom City Gross för de hade 75% på alla kläder - köpte en hoodtröja + en långarmad till Elias och en Cardigan och en tröja till Lea för 107 svenska riksdaler =) Gillar kap inte för att jag är snål på ngt sätt utan gillar att fynda!!
Begav oss hemåt för att fika med Maria, Noel & Lea här hemma = ) Var ett tag sedan vi sågs. Trevligt trevligt! Visade min nya fina "hot" klänning jag beställt - klart du får låna den gumman!

Vid halv fem kom Mattias hem och vi gjorde underbar middag som bestod av halva potatis med timjan och massa olivolja, marinerade kotlettbitar, sås & sallad *gott*

Elias somnade innan 19 och imorgon är det dagis som gäller - han har verkligen längtat efter sina kompisar o fröknar. Varit ledig i nästan en månad nu. Skönt att få komma tillbaks till verkligheten och rutiner igen.

Jag jobbar imorgon till ca 15:00 sen inom Familia för att se om jag kan hitta lite kläder att ha på mig på lördag då d blir lite kalas. Vi har lagt ihop alla i familjen så hon kommer att få en livsnjutare på SPA Electa, middag på Asia kock, en svart handväska och lite trisslotter =) Kanon tycker jag. Åh jag, mamma och min moster Lotta ska med på spa och middagen när vi bestämt vilken dag! Toppen - längtar, då kan jag med få min livsnjutare jag fick i födelsedagspresent när jag fyllde 30 =) Den som spar hon har!! Ska göra naglar med tänkte jag =) hihi!!! Ngn som vet vad man ska ha akryl lr gelé? Tipsa gärna

Två veckor kvar sedan kan man ta d lugnt ett tag lr jag inte lugnt med slappna av lite....
Telefonen ringer dock inte så mkt längre det bevisar att alla blivit duktiga att ta sitt ansvar och med det så lär man sig hur man löser olika situationer som uppstår. Bra jobbat av er - kan säga att jag är stolt! Hoppas alla kommer att må bra bara. Ska försöka göra det iaf. Six month ska jag väl klara det på? Den som väntar på ngt gott........

Den som får leva får se. Lite andra planer o så med fick ju en fin gåva av pappa i julas med!
Hihi lite hemlighetsfull - man ska inte veta allt. Tids nog!

Gonatt o sov så gott. Tänker på er mina vänner. Fyll inte livet med år utan dagarna med liv.
Carpe Diem Hug Cattis

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns hur många bra salonger som helst att göra naglar på men en sak är säker...tänj på din sak först för har du väl gjort dom så måste du gå o fixa dom var tredje vecks ungefär o bryter du en nagel så måste du åka in o fixa den o ja,pengarna springer iväg snabbt sen för allt...

Kram Johanna(Oliwers)

Anonym sa...

jag kan rekommendera tjejen som gjorde mina som sitter på Kullagatan. Hon var toppen och gjorde de i gele.
Jag har alltid haft gele då jag gjort naglar.
och hon var INTE dyr iheller..

KRAMAR
Veronica
www.veronicabjorkell.blogg.se

Anonym sa...

Heej =) du ska gå till karolina om du ska göra dina naglar, : ) min vän, hihi. 0709774348. säg att du fått nummret från mig :) Kramar Madde.
Http://Nattensskapare.blogg.se