onsdag 14 januari 2009


Kärlekens färg så vacker...


Klockan är strax 23:00 är trött som f*n. Vill bara gå o sova, då tänker ni - gör det då!!
Men så sitter man och håller på med saker som man aldrig normalt hinner, för alla
"måsten" man hela tiden måste göra.... Blir tokig. Snart gammal gråhårig tant haha!!


Jag som trodde jag skulle få vara utvilad efter 10 dagars semester. De fem första dagarna
i Sthlm var okej =) Men resterande Influensa hela familjen kunde vi gärna varit utan!
Blir så trött - vi har verkligen massor att göra med allrummet som snart kommer bli två rum!Längtar tills det är klart o fint. Nu har vi tapet rester som tapeter - fult som stryk...

Men vad säger man den som väntar på ngt gott......... Låt det gå fort!


Denna första tiden här måste gå BRA. Jag önskar mig bara att den gör det nu och att jag
verkligen tar tag i allt. Ja, det måste jag göra, eller hur Cattis!? Bara det kan bli lite bättre
väder - åtminstonde lite ljusare. Behöver LJUS terapi kanske? Hade varit skönt...


På lördag fyller min älskade mormor 80 hela underbara ÅR! Grattis Tjooohooo! Det är ingen
vanlig dag för det är mormors födelsedag *nynnar* Hihi så efter mitt dagpass på lördag, ska vi hem och gratulera henne med ngt gott o skönt =) Jag kommer också att delta på den hemliga aktiviteten *fniss* I need it!!


Skulle verkligen behöva ta en dusch - tvätta håret som dryper av fett =( isch.... ORKA?

Igår köpte jag hem RÖDA tulpaner, så fina så. Står på vårt köksbord och sprider lite LOVE!


Varanan dag - That´s it.


Älskar er mina pågar. Elias du är det bästa som hänt mig, fast jag blir lite frustrerad ibland.

Imorgon ska du och mamma ha en alldeles egen dag, LEKA & BUSA.

Mina vänner love You 2

Sov gott Många KRamar CattIs




1 kommentar:

Anonym sa...

"Denna första tiden måste bara gå bra" ? Är hon gravid ?

Jag visste inte att du bloggade,ska absolut lägga till dig så jag får läsa=)

Puss,Johanna med Oliwer

PS,saknar dig!