söndag 25 januari 2009

Bokat naglar

Idag har jag bokat tid för mina naglar = ) Ska bli spännande och se resultatet! Så fredag blir det av äntligen! Kommer säkert att vara skit svårt i början - kan bara tänka mig att jobba med dessa i början hihi... Men d blir säkert bra! Åh, knäppa brallorna fniss. Kan jag ju be om hjälp? Fnissar lite för mig själv.

Det årliga Ebba mötet närmar sig med stora steg. Undrar vad det bär av denna gång. Alltid lika spännade, tror vi ska kryssa lr som många andra tror vi ska på Spa....? Ja, som sagt vi får se den 13:e feb. Shit ja, fredagen den 13:e, men jag tror inte på sånt egentligen. Händer det ngt så är det väl meningen med det isf. Så nu väntar jag spänt på mitt paket som snart levereras. Lite skor o små saker som sagt!

Mattias & Martin har fixat här hemma idag, så snart är väggen klar o så är det bara slipning, målning av tak & tapetsering kvar - GOTT! Måste se ut vilka tapeter vi ska ha med i veckan som kommer, dels till det nya rummet o i hallen. Spännande!

Sen är det lite träning som gäller i veckan förhoppningsvis =) Roligt. Behöver få bort lite kilon här o där... Men men allt har sin tid. Stressa lagom.

Ta hand om Er, ska leka lite med Elias nu innan sängen kallar.
KRAM Cattis

Inga kommentarer: