torsdag 22 januari 2009

Pigg som en lärka....

Sitter jag här mitt i natten, pigg som en lärka =) Har jobbat kväll så kom hem runt 23:00 tiden. Duschat och precis ätit en yoggis och en clementin, GOTT! My darling clementin....."sjunger"
Fick förresten fint besök av en gammal vän ikväll med!! Alltid lika kul att snacka lite skit hihi!!

Jahapp va händer nu då?? Klockan är 00:18 en torsdagsnatt som denna. Pågarna sover så gott - samtalar lite på msn med min älskade vän Jojo! Du är en av de bästa vänner man kan tänka sig ha. Glad att jag fått lära känna dig gumman. Vet inte om du läser detta men gör du det så vill jag bara att du ska veta att jag älskar dig. Du förtjänar all lycka och välgång.

Imorgon lr ja idag är det ÄNTLIGEN FREDAG. Om man får känna så. 8:nde dagen med jobb o sen ledig helg =) YES! Kan inte säga att jag är mer än glad för det! Umgås med pågarna, renovera, fika med Jojo o lite kalas är planerna i helgen. Vad ska ni göra?

Tillbaks till tandborstningen och sängen som kallar. Är egentligen inte trött det minsta men finns ju inget jag kan göra här så sent!! Eller ngn som vill hitta på ngt kul mitt i natten? Hihi!

SOV så GOTT - dröm fina drömmar & vakna utvilade.

Åh, ja sov nu - tänk inte så möööööö.
Pussar och Kramar från lilla miig

Inga kommentarer: