måndag 26 januari 2009

Fixat & fina

Förskolan var som sagt stängd idag, lilleman fick hänga med till jobb ett tag i förmiddags. Gick super bra. Sen tog vi vändan om mamma på Stattena o tog en fika. =) Begav oss sedan till stan för att strossa, shopa lite o äta korv - gott! Fyndade lite bra köp idag med!! Lägger upp bilder senare här lr på bilddagboken.

Gjorde mina naglar idag med för första gången - fina! Åh, Elias var duktig som kunde roa sig i 1 1/2 h =) Imponerad. Ska bli kul o se hur d går på jobbet imorgon då man är dagchef o ska förbereda en massa! Haha.

Va trött jag blir på folk som hela tiden är sjuka o klagar en massa. Kan man bara inte köra sina pass o bara gilla läget? Fattar inte vad d är med människor nuförtiden. Va glada över att ni har ett jobb att gå till om dagarna. Jag har jobbat som restaurangchef ett år nu och var hemma för första ggn nu i januari då jag dessutom hade semester. 16 h sjukskrivning - d NI!! Det krävs mkt för att få mig "sjuk". På ngt sätt tror jag att man inte trivs till 100 % när man "ser" sig sjuk ofta.
Åh, nej man sjukskriver sig inte med ett sms - ALDRIG! F*n för sånt. Blir så jävla ARG.
Ni ska bara veta hur skönt det ska vara att inte ha detta ansvaret med personal - för det suger verkligen just nu.
Sex dagar kvar - till sju månader (?!)

23:12 shit måste lägga mig. Sov gott!
Stressa inte i onödan.
Kram Cattis

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår du e trött på det ansvaret över fjortisarna som inte kan ta till vara på sitt jobb .... drygt!!
Vad kul att du blev nöjd med naglarna.. Karolina tycker jag e duktig!!!

Kramar