fredag 23 januari 2009

Glad

Glad idag då helgen närmar sig med stora steg =) Ska bli skönt att få vara med grabbarna och bara få umgås lite!! Vi måste få klart vår hall nu det ser ut som kom och hjälp mig döööö där...
Vill ju gärna inte ta hem folk när d ser ut så dära.

Efter helgen kommer måndag och en ny arbetsvecka. Dagis är stängt på måndag så fick byta bort mitt pass på jobb den dagen, tar med Elias på morgonen och gör närvaron, prognos uppf o det vanliga. Kan han sitta och måla brevid hihi.

Mitt paket från Ellos är nu packat och skickat ska bli spännande o se om kläderna/skorna är ngt att ha. fyndade för 25 kronors saker osv... billigt o bra jag som då är shopoholic morsan i stan! Eller på landsbygden ska jag kanske säga nu. *fniss*

Sen blir det forhoppningsvis lite snygga naglar om jag kan få tag på tösabiten. Lite träning ska jag väl med få gjort och ta en fika med ngn trevlig människa.

Älskar er mina vänner

Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden
Lyssnar på Takida, Curly Sue nu!
Ha det gott alla ta vara på er och glöm inte varandra.
Ett sms eller en Kram kan betyda så mkt!

Jag tänker så mycket så nu slutar jag..... Eller kanske inte? Jo det är kanske bäst så.
Må gott Cattis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men får du inte tag på Karolina? surt ju...
ses på sönd på kalaset
Mga kramar

Anonym sa...

0709774384, detta nummret är de, hörde du inte fick tag på Karolina ;S ! kanske gav fel. . iaf skriver jag nummret igen =) hoppas du får tag på henne. =)