söndag 1 februari 2009

Berör

Du berör mig med dina bloggar som ingen annan gjort. Ni kan väl bara gissa vem det kan vara? http://singelpappa.blogg.se/ Riktig kämpar GLÖD måste jag säga. Så fruktanvärt hemsk men ändå så stark. Det är Björn som inspirerar mig just nu!! Läser hans blogg varje dag.

Inventerade i vanlig ordning igår morse vaknade 04.55 av att jag drömmde - den drömmen vill jag inte gå in på... var på jobbet strax efter 06:00. Hemma igen 10:30 går fort när man är två!! Mattias mamma var här och hjälpte till att renovera, Elias hade varit på sitt rum hela tiden och lekt medans d fixade o donade. Duktig kille! Vi fikade o sen körde vi till Colorama för att titta lite tapeter... Vi lånade hem 4 pärmar. Shit va dyrt det ska vara med tapeter =( My good man kanske tröttnar så vi lägger absolut inga 6.500 spänn. Nopp och det gällde isf bara hallen, sen har vi lilla rummet med! Det blir säkert bra när vi är klara!! Gäller bara att enas.

Åt en ljuvlig middag med kyckling, potatisgratäng, rödvinssås & cocktail tomater o ett glas rött! Mums! Mattias är den bästa kocken =) Elias åt sin välling o tittade på Bolibompa fick sin penciellin o borstade tänderna. Han fick välja ut fem böcker och sen hoppade vi ner i vår säng och började läsa.... Eftersom jag var uppe med tuppen så somnade jag givetvis efter fem godnatt sagor. =/ Vaknade av Mattias klocka som rindge ett par minuter i sju. Shit nästan 12 h sov jag o när jag vaknade hade jag drömt drömmen igen, fast ännu obehagligare....Usch men när jag vaknade så såg jag till 100 % haha jag somnade ju med mina linser i.... Ack ack.

Ja det var allt för mig klockan börjar ticka sig närmare 08:15 dax att hoppa in i duschen o sen väcka lilleman. Våra plikter kallar tyvärr. Hade önskat vi kunde myst hemma hela dagen idag allesammans.

Hoppas er dag blir bra. Ta hand om Er o Varandra.
KRAM Cattis

Inga kommentarer: