tisdag 20 november 2012

Smått & gott

Resume från gårdagen, det mörka var att det var mörkt ute inte att jag kände mig mörk i själen. Idag är det ännu en mörk dag men den har varit super bra hitills....Stort Tack. Måste säga att jag kommit i bra kontakt med människor den sista tiden. Kan bero på om jag får säga det själv är för att jag lyssnar lite extra. Stress bollen har hjälpt mig lite på traven... Min tid har stannat upp idag, skönt att bara få vara och skita i klockan rent ut sagt. Nu blir det lite bakning, till middag blir det färsbiffar med kärlekskrydda & lite pasta till =) Ikväll sitter jag och myser i soffan en stund med Elias innan läggdags. Mattias ska iväg och hjälpa sin bror. (Snäll min man är) Tända massvis med ljus och ett glas rött det är hur min kväll kommer att se ut. Gör du lika så!
Cattis <3

Inga kommentarer: