måndag 19 november 2012

Hide and seek

Where are you? Where are we? What the hell is going on? Hide and seek.... Ja men just det långa nätter... ...där ute finns en värld av långa nätter Säg är det långa nätters fara att se det man vill se och va den man vill vara ha någon att ty sig till när långa nätter inte gör som man vill... Störigt pigg fast jag egentligen borde vara ap trött. Övertrött, känslig och lite mörkt. Måste ta en dusch nu, och det ska jag... snart! Jag har inte tid, är nog ett av de ord jag hatar mest! Skaffa dig tid, prioritera, omvandla och gör det som känns rätt. Det som känns rätt idag kanske känns fel imorgon men då har jag iallafall gjort ett val. Det är mitt val. Svårt att besluta vad jag vill och imorgon kan det ha en betydelsefull mening. Kanske ska sluta tänka och bara vara jag =) PUNKT Goodnight wherever you are

Inga kommentarer: