måndag 26 november 2012

Du


En vän är den som känner dig som du är, förstår var du varit, acceptarat vad du blivit och ändå, varsamt låter dig växa...

Idag är det måndag, och det har märkts på jobb. En rörig lite kaotisk dag men ska inte klaga, det är ju måndag och första dagen i veckan brukar ibland bli lite upp & ner. Fast inget som jag inte skulle klara av  = ) Jag är ju, Cattis. "Allt löser sig"

Några saker jag bör göra snarast: Innan jag får panik....

*Boka ny synundersökning
*Fixa ny tid för mina naglar
*Massage hade varit skönt
*Boka tid för klipp & friss, kanske rött?
*Gå på bio
*Ut och dansa med mina tjejer, (8 december sa vi va?)
*Baka lussebullar/pepparkakshus
*Bli klar med julklapparna
*Boka en resa

Jaaaaaaaaag behöver ljus och värme nu nu nuuu! Du, du, du kom och ge mig kramar nuuu!

Åh, får ta och göra hemmet lite stämmningsfullt en och annan ljuskälla behövs i vinter.
Snart är den här, brrrr. Håll om mig - släpp inte mig....

Jag behöver sol, se bilderna





Låset till mitt hjärta,
finner du nyckeln?

Kram Cattis




Inga kommentarer: