torsdag 15 november 2012

Hur gör man här...?

Oj, Hej lite blygsamt... Ja just det, ny sida och ny teknik. Har ju inte varit här på månader... Så då skriver jag ett par rader då. Idag är jag ledig och varit och fixat mina naglar, jätte fina som alltid. Vita med lite lite glitter och vita stjärnor. Stjärnan på himlen den starkaste av alla. Älskar stjärnor och fjärilar. Kanske märks? En blomma är som en fjäril som fått vingar. Längtar redan till nästa gång jag ska fixa, då ska det bli röda franska. I fredags förra veckan var jag hos Crooked moon tattoo och tro det eller ej. Jag gjorde min första tatuering i form av en fjäril och texten Dum Spiro Spero som på latin betyder; Så länge jag andas hoppas jag. Jätte fin och super nöjd. Kan verkligen rekommendera att gå dit om ni är sugna. Det gjorde inte så farligt ont. Nu sitter min nedanför nacken mellan skulderbladen kan man säga. Sen är det ju klart att man har olika smärtgränser. Men jag har väldans hög. Älskar den som sagt. Nästa vecka blir mitt hjärta 7 år. Vart tog tiden vägen? 7 hela år sedan jag gick med mage och var super lycklig. Den där känslan är helt obeskrivlig. Helt underbar och fantastisk. Kanske händer det igen... Hoppet är det sista som lämnar en sägs det. TRO, HOPP & KÄRLEK det finaste av allt. Dessa dagar som kommer har jag mycket att stå i. Presenterna är inköpta från Gekås i helgen som var. Nu ska detta slås in och prydas med vackra band. Kalas för släkt och ett litet kalas för ett par vänner på Build a bear på Väla ska hållas. Julklappar är fixade de flesta, julstök, gardiner och givetvis alla tomtar från vinden skall tas ner. Älskar Julen och dess gemenskap. Glögg och pepparkakor, ris á la maltan, slurp! Gott gott... Doften av julgran gahaaa! Hoppas det kommer lite snö som pricken över i:et =) Julskyltningen vet jag inte, den brukar bara bli sämre och sämre. Förra året var vi inte ens där. Kanske kan ta en tripp till Lisebergs julmarknad istället i år. Aldrig varit där men det sägs att det skall vara mysigt. Har varit i Köpenhamn för många år sedan, där är kanon fint. Även i år gör jag Elias egna julkalender i form av söta små pappkassar med överraskning i. Enkelt och roligt! Inköpta på Ikea =) Så dessa ska jag göra klart under kvällen. Nu är det snart tid att gå och hämta Elias i skolan och sen är det dax för det första kvartsamtalet. Igår var han förresten hos tandläkaren allt gick bra, inga hål men dock har han överbett och kommer att få en ny kallelse till våren. Happiness is not a destination. It is a way of life. Saknar dig min vän. Take Care KRAM

Inga kommentarer: