lördag 24 november 2012

Ljusen är släckta


Så kom natten och gör sig påmind, det mörka man vill blunda för. Ljusen är släckta sitter ensam här och filosoferar. Kan inte sova - Elias ropade precis - Kan inte sova... Är det något smittsamt?

Mannen har varit borta hela dagen och har inte kommit hem ännu... Mycket jobb med den dära garageporten tydligen, den där på Alnarpsgatan. Grrr, nä jag är inte bitter.

Vad får er att tro det? Jag är alltid "glad" haha eller min önskan är att alltid få vara det. Men det kommer dagar då man inte alltid är det tyvärr.

Men så kommer den där känslan, den som säger att det faktiskt är någon som kanske längtar efter en. En härlig känsla i mitt lyckorus <3



Gonatt

Kram Cattis

P.s ang "Så mycket bättre" Shit, skrattade så mkt att jag höll på att trilla av soffan då Magnus Uggla säger till Sylvia; – Efter den kvällen var du mitt ständiga runkobjekt. Det är ingen lögn. Jag är ­inte säker på att det har gått över än...

Haha
Ska försöka sova nu <3

Inga kommentarer: