torsdag 29 november 2012

Julstök



Här hemma är det fullt julstök. Eftersom jag jobbar hela helgen så blev det att välkomna julen till vårt hem ikväll. Stjärnor, stakar, tomtar och massa fint. Sicken härlig känsla, på lördag är det första luckan som skall öppnas, Elias är så spänd. På söndag är det första advent =) Då ska vårt första ljus brinna!

Har även fixat lite chokladmousse med smak av latte macchiato, mumsigt! Nu kom Mattias med ett glas av det nya vinet jag köpte idag, Tack! Hidden Rock, Petit Verdot Cabernet Sauvignon 2010. Rund smak lite ungdomligt, syrligt och fruktigt. Gott. Gillar Cabernet Sauvignon =)

Nu ska Elias i säng eftersom det är skola imorgon...

Sedan tar jag och målar mina tånaglar, varför inte röda?! Fint skall det vara.
Klockan 21:00 tittar jag på Revenge, hämden är ljuv..... eller?

Kram Cattis

Inga kommentarer: