lördag 17 november 2012

Så mycket bättre...

Så mycket bättre får rubriken bli ikväll =) Baserat på Tv4:as enligt mig det bästa programmet just nu! Darin var som han brukar, helt underbar. Så fin tolkning av Ugglas -Astrologen. Du är det vackraste jag mött.... Ibland är det de minsta sakerna som tar upp störst plats i ditt hjärta. Så vad har mer hänt sedan sist? Inte så längesedan precis =) Idag har jag iaf jobbat, gick bra och allt rullade på i bra takt. Vi gjorde tom en ballonggilang, bra tänk, bra initativ H =) Ballonger gör en glad! Imorgon hoppas jag på att det går lika bra!! Fast det brukar det ju göra så jag klagar inte. Igår såg vi the Dark knight rises, riktigt bra och välgjord. Tummen upp! Ligger i soffan nu hela huset är upptänt med levade ljus. Någon film i bakgrunden; En sommar med Göran. Får mig att tänka på en stammis på jobb som faktiskt heter Göran. En omtänksam person som förlänger mitt leende. Nu är det ett tag sedan jag såg honom men hoppas han har det fantastiskt bra. Mina tankar går osså till Kära Rolf, Mattias farbror. Tänker på dig och du ska se att allt blir bra. Du är stark. Innan Elias gick och la sig sa han till både mig o Mattias att jag ger er lite TIME ni får 10 minuter att lugna ner er lite. Haha Goa unge, och för er som läser och inte vet så finns det en JÄTTE BRA film "In time" som då mormor har berättat för honom. En mycket sevärd film. Se den om ni har lite "tid" över =) Lev ditt liv. Ta hand om det och gör det till det bästa. Det går så fort och vi vet aldrig när det tar slut. Rundar av med att säga att jag älskar min familj & vänner <3 ab imo pectore <3
KRAM Cattis

Inga kommentarer: