onsdag 18 mars 2009

Tårar...

Tårarna letar sig alltid ut när jag ser på Grey´s .... Shit va jag kan böla. Den serien är sjukt bra tyckar jag! Men som allt annat är smaken som baken =) Å tur är väl det!!

Börjar få så smått ont i min handled igen det kommer o går. Inget kul alls.
Ska vara ledig två dagar nu. tors-fred. Skulle egentligen kört im bitti men dem ringde ikväll o sa att den var inställd. Synd - ser fram imot att köra - det är riktigt kul. =) Tummen upp!! På fredag är Mattias ledig med så det ska bli trevligt. Sen jobbar jag D - helg men d är lugnt! Det är ju inte så att jag inte vill jobba o ta ansvar. Blir mkt mindre nu när vi är fler som ska dela på timmarna vilket är lite trist. Imorse när jag kom till jobb, skulle låsa in min cykel i förrådet - då hade ngn idiot varit på dörren o nästan dyrkat upp den. Shit man blir mörkrädd alltså. Vad är världen på väg? Kan inte folk skilja på Mitt o Ditt? Tydligen inte. Alla är så jävla giriga idag, men va f*n skaffa ett jobb o tjäna egna pengar. Blir lack!

Har ett Bamse plåster i handflattan då jag gjort mig lite illa - antagligen har jag skurit mig på ngt utan att jag märkt det!! Hihi det svider lite. Men som alltid - bit ihop lr bryt ihop vad väljer jag? Det förstnämda annars hade jag inte suttit här nu och varit den människan jag är idag.

Vad händer annars i era liv?
Måste verkligen köpa lite nya behåar imorgon. Ja från den ena saken till den andra HAHA!!
Tvilling oh yes vi är sådana.... Kan bara inte hjälpa det. Virrig o alla bollar i luften på samma gång!

Vi ses Ta hand om er & VARANDRA!

vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill önskar önskar önskar önskar och ber snart? Snälla

Godnatt Cattis

Inga kommentarer: