fredag 27 mars 2009

Helgen närmar sig...

JAhapp då har vi fredag igen... Ikväll är det kalas för Martin = ) Åh, vi har redan fixat birthday present!! Hihi vi ligger ett steg förre! Härligt!!

Igår kväll la jag mig runt 22:30 riktigt skönt, aldrig nästan att man kommer i säng innan midnatt annars. Men sen ringde jobbet o väkte mig (gjorde inget) sen vaknade Elias rund halv två och då var jag nästan utvilad o trodde det var dax att gå upp. Lyckan var då, jag tittade på klockan o såg att jag kunde sova ännu mera =) Ännu mer härligare, Tummen upp!

Idag mår jag relativt bra, bättre än igår känslomässigt! Rollercoster........ Up and down.
Lyssnar på Coldplay: http://www.youtube.com/watch?v=tmjPrdTNxQ0

Shit, va jag babblar massa strunt... HA en toppen helg och ta hand om ER & VARANDRA!
Puss o Kram Cattis

Inga kommentarer: