lördag 21 mars 2009

Hypokondri

Tror många människor i vårt avlånga land känner efter för mycket... Kännetecknas av en ständig upptagenhet med möjligheten att ha en eller flera allvarliga och progredierande kroppsliga sjukdomar. Jaja, tur man inte har den lasten iaf!

Idag har det gått relativt bra på jobb! Sålt bra för att bara vara 4 st till kl 14:00. Lite tufft men man lär sig handskas med problem hela tiden.

Igår var vi och körde en runda - Jag o Mattias. Martin va snäll o passade Elias en stund. Vi körde på landsbyggden här ute... Typ mot Söderåsen o kom nästan upp i 70 km/h =) Haha det artar sig hoppas jag! Måndag är det körskolan igen om inget annat händer...

Elias har ju feber igen =/ Lessamt men sant! 39,3 sist =/ Usch va det är trist alltså...
På tisdag ska jag göra ett cellprov iaf! Får se hur det går - bra hoppas jag....

Mattias bara ligger här brevid o babblar så jag får sluta nu för jag kan inte koncentrera mig mera......... GRRRR
Godnatt KRAM

Inga kommentarer: