tisdag 3 mars 2009

Bloggar...


...Ja varför bloggar man?? Detta är väl mer som tearpi på ngt sätt. Som när man var mindre och skrev dagbok...


Hade varit trevligt med lite fler kommentarer dock =/ Fast det är kanske o andra sidan inte så många som läser min blogg heller.... (?)


Jag många tankar far runt i mitt huvud just nu!! Fast det är många som har det sämre än mig. Så jag ska inte börja klaga.


Nu är det snart dax att lägga in om sommar semestern =) Oh i år kan jag faktiskt ha semester i Juli om jag önskar!! Så får se när vi tänkt planera in lite sommar & sol. Alltid svårt att parera in. Omöjligt att veta ju så här på förhand. Hade tänkt ha en vecka lr lite mer i maj månad med! Gött Gött!! Hade nämligen tänkt åka iväg till ett varmare klimat. I need som sun and energi. Är det ngn som är pigg o glad så här års? Alla verkar mer lr mindre urfunktion. Eller detta gäller bara mig måntro?


Tänkte slänga väg ett mejl =) Får se om jag orkar o har lust.

Hoppas er Tisdag är härlig. Jag jobbar kväll med andra ord. Igår var det nada att göra, tiden går så långsamt o hoppas på mera speed idag!!


Go Go

Kram Cattis

1 kommentar:

Anonym sa...

skulle oxå vilja åka iväg en vecka.. men det blir till hösten för vår del :) hihi

KRAMAR