torsdag 26 februari 2009

Huma...

JAhapp då har vi haft sjukstuga sedan i tisdags igen... Huma vad är d som händer? Alla är sjuka mer lr mindre just nu. Vilken start på det nya året. Som sagt Elias har haft feber tredje dagen idag. Är slö och bara vilar. Mattias har varit hemma i två dagar och jag då idag då han var tvungen att arbeta. De skulle på ngt tunnelbygge i Malmö, sedan bowla och äta en bit mat. Kul det kan han behöva min darling. Inte ofta han gör ngt annars. Imorgon ska de tacka av en arbetskollega som går i pension så då blir d lite utgång för hans skull =)

För oss blir det vårdcentralen 9:15 igen, blir så less =/ Sen måste jag ner o fixa mina naglar...
Lite senare kommer mamma på besök och gör oss sällskap i soffan. Kul att få lite besök då Mattias inte kommer vara hemma. Hon kommer att sova över här, så hon kan se till Elias på lördag då vi ev ska börja med att lägga vårt Ek golv i huset =) Kommer att bli sååååå fiint. Hatar dessa fula plastmattor överallt. Men shit va tungt det var phew va jag o Mattias slet i måndags kväll. 31 paket a´28 kg så kan ni räkna ut vad det vägt när vi först inhandlade detta o först upp på släppet o sedan hem och in i huset!! Det var ingen lätt match men vi fixade det iaf =)

Vad har ni annars för er? Hoppas ni har det gott och mår bra.
Många Kramar Cattis

Inga kommentarer: