måndag 16 februari 2009

Hemma


Äntligen hemma igen - jätte kul att få komma iväg ett par dagar men ännu bättre att komma hem!! Vi var som sagt på Ebba möte fred-sönd i Bålsta. Det var trevligt o mkt ont i fötterna dagen efter. Dagarna var fyllda av god mat & dryck, föreläsningar, grupparbeten, skratt, dans m.m Vi hade en jätte bra föreläsare en dag: Johan Ernst Nilsson What a man!! Shit vilken äventyrare. Han har gjort 28 expeditoner hitills. Grym kille =) Allt är möjligt! En riktig kille som verkligen inspirerade mig till 100 %.

Lite trött o sliten är man dock efter denna fest. Man sover ju inte direkt 8 h/natt heller som man kanske borde göra. Kul hade jag iaf det är huvudsaken. Sova får jag göra när jag blir äldre hihi!!


Hoppas Er helg varit bra. Medans jag var borta så renoverade Mattias klart här hemma. Väldans fint blev det, super nöjd!

Mmm gott med ett riktigt saftigt grönt Granny Smith äpple - slurp! Dax att få bort lite fläsk, känns som jag bara älter o ingenting händer... Imorgon blir d av med en tur "gåendes". Sen ska jag på teorilektion på körskolan. Jag måste bara ta mig i kragen - är nog den bästa på att skjuta upp saker på framtiden.. No more...


Nä nu måste jag ta en liten dusch känner mig inte så fräsch efter en dag på jobbet. Det gick väldans bra idag ändå med tanken på att vi varit borta ett par dagar. Jag var bara ute 45 min på skräpprunda, omskyltning, bytade 6 sopstationer av 7 möjliga, pressade 15 säckar totalt... Phew vilken soppa det blir ibland.


Puss o kram Cattis

Inga kommentarer: