fredag 6 februari 2009

Förklaring...


Ngr av mina bloggläsare *har dock inte så många* har frågat vad bloggen igår handlade om... Va fan?! Jo, ska berätta att jag skrivit en någer lunda lång blogg som för mig beskrev vad som hänt d senaste dagarna i mitt fantastiska liv. O dels att jag hatar piercingar över allt annat, och att min bror tänker pierca sin tunga om 3 veckor drygt. Men valet är hans!


Idag har varit en ansträngande dag på jobb, det är varit skapligt med folk och massa chesseburgare har vi sålt =/ grrrr!!


Hade en jätte otrevlig kille o hans kompis i driven på eftermiddagen. Måste bara få berätta: det började med den vanliga frasen: Hej o Välkommen till Max det går bra att beställa!

En kille säger ja jag vill ha ett Maxmål o jag svarade: vad vill du ha att dricka till Maxmålet, Cola fick jag som svar då, åh så en Frisco bara burgaren. Mmmm d var ju lungt sen frågade jag vill du ha pommes till det?

-Va??

-Sa, vill du ha pommes till det lr ngt annat tillbehör? Då säger han såklart: POMMES FÖR F*N... Okej....?

-Du är välkommen att köra fram, när d kommer till luckan glor d in o småflinar. Tjejerna o jag tittar på varandra o säger vad är hans problem... Evve jag vill inte ta betalt av honom han verkade ju hel skum. Gör hans burgare stoppar ner allt i påsen.

-Så säger han så här: -Du har väl inte spottat i min hamburgare??

-Ja, bara nej varför skulle jag göra det?? Han menade på att jag varit otrevlig. (?) (för att jag frågade om han ville ha pommes?)

-Sa, nu ska jag säga att jag var inget mer än trevlig mot dig o frågade dig om du ville ha pommes till målet eftersom vi har 6 tillbehör på menyn.

-Säger han, ja men på Mcd o Burger King har d typ bara pommes att välja på.

-Ja men idag är du på Max o vi har 6 valfria sorter. Så smaklig måltid o ha en trevlig helg! Det dära sista tog emot men allt gott slutet gott!!

Bli inte slav under arbetet!!
Äntligen helg med andra ord!! Nä nu ska jag sova ha en toppen helg!

LOVE

KRAM Cattis

Inga kommentarer: