tisdag 10 januari 2012

I WON´T LET YOU GO!!

Gokäll, hoppas ni där ute mår bra. Själv är det ok, dock somnade jag strax innan 20:00 (Innan Elias) och vaknade precis innan 22:00. Dessutom med kläderna på och under täcket o med linserna i =) Haha!! Snacka om helt färdig. Haft en tidig playdate med min älskade glassmaskin!

Spåkulan säger; Passion och glädje förgyller ditt liv och många ler när de ser ditt strålande ansikte.

Ur mina högtalare stömmar James Morrison - I Won´t let you go! Näpp, så lätt slipper du inte undan.... Så sant som det är skrivet =)

Nu är det bara 4 veckor kvar till det årliga EBBA =) Gud va kul, tänk vad fort detta året gick - vart tar tiden vägen egentligen?! Den bara flyger förbi och lämnar massa minnen kvar! Så om 4 veckor bär det av med ett glatt härligt gäng!! Nu är det d små sakerna som ska fixas innan... Klänningen hänger i garderoben, skorna kommer förhoppningsvis från U.K i veckan, väska ska inköpas plus lite smycken. Håret & naglarna ska fixas förmodligen... Det lär ju kosta lite... Men klänningen var billig detta året, fann den på rean!! TOPPEN.

AWESOME <3

Men kom igen..... Sicken fråga!? Amen fan skärp dig!!

Nä nu tappade jag min energi igen.
Sov gott vart du än är...

Puss Cattis

Inga kommentarer: