onsdag 11 januari 2012

Drömmar...?!



Har du några drömmar kvar? Vill du vara i mina drömmar?

Jag vill att du ser på mig som förrut innan alla ljusen brunnit ut....

Vet inte varför men just nu känns allt så svårt. Vad är det som händer i mitt liv? Måste jag blotta min själ eller ska jag bara låta det va? VAD är det som händer i min värld? Allt det jag söker kan någon ge mig ett svar?

Himlen är svart just nu, jag tänker på vilka ord som skulle passa bäst att säga dig men allt låter så fel. Om jag bara hittar rätt ord. Jag skulle vilja säga till dig...... det är dig.... men istället ler jag bara...

Är det något du saknar?

I samma sekund som jag ser på dig vet jag vad jag saknar.
Om vi har levt en annan tid o på en annan plats på jorden måste vi ha möt varandra i en evig minut...

Tankarna far iväg, orden faller bort - bäst jag slutar här

Puss Cattis

2 kommentarer:

Michelle sa...

jag vill gärna vara i dina drömmar du e imina o ibland minns jag tillbaka från när vi var på en av våra roliga fester

Michelle sa...

vill gärna vara i dinna drömmar då du e i mina .... Har du glömt våra utekvällar