måndag 9 januari 2012

Here I go again!


Har faktiskt tänkt länge att skriva i bloggen men har aldrig blivit av... Men så igår sa en gammal vän till mig; när ska du skriva ngt nytt i din blogg? Det var ju evigheter sedan....

Så ohhh på den vägen är det =)
Varför jag egentligen skriver är mer för att rensa alla mina tankar i mitt huvud som bara far runder.

Har så mkt jag skulle vilja göra men som jag inte vågar... Kanske är vågar inte rätta ordet men ngnstans på vägen faller mkt bort o gömms undan... En tvilling med många bollar i luften och med olika sätt att se på saker. Ibland så pratar jag om en sak men menar ngt annat. Blir bara förrvirrad av mig själv haha inte lätt att gå i mina skor =) Har ju en del att välja på....för den delen osså! Men som sagt I love shoes, kanske borde designa skor - jag som älskar att rita/måla <3 Vem vet det hade kanske blivit succé? Värt att tänkas på!

Eller så börjar jag den dära massageterapeut utbildning i Malmö som jag har tänkt på länge nu... Men finns det arbete? Det är ju så många som sysslar med detta just nu. Är absolut en trevlig stund att få koppla av på =) Me like a lot...

Ja, jag älskar det verkligen - farligt farligt! Men ju farligare desto bättre. Din lilla äventyrare där! Eller som det var en man för länge sedan som sa din lilla dagdrömmare =) Japp, det är JAG! Åh, med stora BOKSTÄVER! Det är väl konstigt att
en del människor man precis träffat - känns som man har kännt dem hela livet. Det märker man när man frågar frågan och vet svaret innan och tvärt om. Usch det var invecklat hihi. Se, redan nu börjar jag tappa bort mig i mina egna ord, tankar, känslor och funderingar!

Ja, vad har du varit i hela mitt liv? Svaret är rätt enkelt; inte där jag varit iaf!! Skratt!! Men men det är en annan tid förhoppningsvis. Den som lever får se som min mormor brukade säga. Jag saknar dig som f*n. Ursäkta mitt ordval men så känns det. Du fattas mig verkligen och hade jag kunnat bara för en sekund så hade jag valt dig <3 Jag tänker på dig alltid speciellt när jag bakar bullar, dricker Ramlösa, löser korsord och cycklar (vilket inte händer så ofta) Du är SAKNAD.

Åh, där kom tårarna............ Lika hård som jag kan vara, kan jag var så sårbar och bara lägga mig ner o gråta...........

Men precis som alla andra har så, finns d saker man helst inte vill prata om för att man helt enkelt inte orkar. Eller har lust med, man väljer att stilla tiga.
Snälla hjärta, stilla dig, rara hjärat, ett slag i taget.

Puss Cattis

Inga kommentarer: