lördag 14 januari 2012

Beautiful....



I am timid
and I am oversensitive
I am a lioness
I am tired and defensive

You take me in your arms
And I fold into you
I have insecurities
You show me I am beautiful

Love me or leave me
Just take it or leave it
It's not that I need it
Just need you to see me

Take me, free me
See through to the core of me
Take me, free me
There will be no more pretending

I am tempremental and
I have imperfections and
I am emotional
I am unpredictable
I am naked
I am vulnerable
I am a woman
I am opening up to you

Så vad händer härnäst? Livet blir vad du gör det till...
Den okända världen är mer intressant än den värld jag lever i. Så hade jag vågat ta chansen hade jag gjort det utan att blinka.

Det viktigaste är inte att aldrig falla utan att kunna resa sig efter varje fall. Jag lär falla jävligt hårt...

Det viktigaste är inte varifrån man kommer, utan vart man är på väg. Jag hade önskat att jag visste vart jag var på väg mot, kanske inte idag eller imorgon men inom sinom tid - allt har sin tid!
Vi lever bara EN GÅNG så tänkt på det innan ni låter ngt bra glida från era händer...

Det är bättre att ha älskat och förlorat än ej älskat alls. Att älska och bli älskad är något av det finaste man kan vara med om. Att fästa sig vid någon är ödesdigert. Att älska någon medför att man alltid kan utsättas för en risk. Risken att personen sårar dig, att man blir osams, lögner, ryker ihop och att man aldrig mer vill se den andra personen. Därför är det så viktigt att kunna förlåta. Ingenting varar för evigt. Imorgon kan det vara försent - Nu ska jag leva i NUET! Välkommen In.


Skriver fritt från mitt hjärta och detta är mina känslor & tankar.
Tack till Er som läser, ni får gärna kommentera om ni har ngt på hjärtat =)
Som ni ser så har jag massor.

Puss Cattis

Inga kommentarer: