lördag 8 december 2012

Long time no see...

where have I been...?

Här är jag nu =) En stund. När jag går inför ngt gör jag det med 110%. Focus skrivandet! Fast jag har tio bollar i luften kan jag göra mkt mera samtidigt! Men nu en sak i taget. Cattis kan, vill och skall.

Så vad har hänt?

Jobbat, handlat, ätit, sett film bla "Total recall" bra film, varit på möte, fikat. lunchat, pratat i telefon, sms:at o mycket mera =)

Strax ska vi jag & min familj, bege oss in till stan för att gå på julmarknaden på Fredriksdal =) Myspys!! Köpa brända mandlar o annat gott! Besöka tomten i tomtegrottan ska Elias få göra, så ska han få lämna sin önskelista med. Min gullunge <3>
Ikväll blir det klackarna i taket med mina Turkie flickor. Vad jag saknar er. Så håll er inne ikväll för idag går vi ALL IN! Party Party!! Varför ha fötterna på jorden när man kan slå klackarna i taket??

Hoppas att ni alla där ute har en bra lördag.

Kram Cattis


Inga kommentarer: