fredag 14 december 2012

10 dagar...

kvar till Julafton. Inte klokt va tiden gått fort den senaste tiden. Bara rusar iväg...


"Gud, uppfinn nåt nytt
Som gör det lätt
Att hålla ut
Nåt för dom som väntar
Dom som orkar vänta mer"

Ur mina högtalare strömmar det "Om du lämnade mig nu" Så jävla skön låt...... Ryser!!

"Jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu" Hur fint är inte det?

Lyssnar runder på Spotify.
Vet nog inte riktigt vad jag letar efter. Mest vilsen bland alla texter, funderingar och känslor. Jag är ju den jag är. Varför vilja vara någon annan när man kan vara sig själv. Jag är den du ser. Det är dax att tänka efter.... Jag vet vem jag är <3>

Du är nog den jag borde vara hos.... Melissa Horn, jätte duktig och gillar hennes låtar skarpt =)
Skyller inte ifrån mig
Men du märkte ingenting
Du behövde någon större
Och jag behövde något att längta till
För jag försvinner ibland
Och alla frågar vad jag tänker på
Men jag kan inte berätta
För man får inte tänka så

Men du är nog den
Som jag borde vara hos
Men du är nog den
Som jag borde vara hos

Klockan är sent
Det finns ingen tid, för dig
Jag lever mitt liv nu
Med någon som älskar mig

Men du är nog den
Som jag borde vara hos
Ja, du är nog den
Som jag borde vara hos...

Så vacker.

"Men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt"

Kolla in denna ring från sandbergsweden.com, I like a lot.
Helt såld!

Du har ett hjärta av guld.







    Nu ska jag äta Dumle <3>
   Älskar Dig

  KRamiSar CattiS

















Inga kommentarer: