torsdag 13 augusti 2009

Ordning & reda....


... pengar på freda´ =) Yes om mindre än tre timmar har man nya fräscha pengar på kontot!! Va inte en dag försent. Kan säga I need some.... Har inte varit så här fattig på evigheter, har man hus så kostar det, nu kommer ju garageuppfarten på över 50´till, jag tror jag döööööör. Jag tar en lååång resa istället haha!!


Shit - va tråkigt. Huma negativ jag blev nu då.... Sluta upp Cattis. *fniss*

Vad händer i ert glamorösa liv annars? Just nu i mitt liv SPÖREGNAR DET!!! Som det har gjort i ett par dagar nu. Åskperioden börjat redan?? Bara den 13:e aug - brukar d inte va SOOOMMAR då eller?? Längtar redan till sommar 2010 *smile* För vet ni vad som händer då? Tiara, vit klänning, ring =) Hihi & tio kg lättare, hoppas ja!!


Ngn som har ett bra tips om hur man kan få Elias att gå på toa oftare. Just nu är det ett problem, me att göra nr två. Försökt me allt. Verkligen, ideé torka. Hjälp!! Imorgon kommer mamma hit hon har kanske ett bra knep, brukar va bra på sånt.

Imorgon är d jobb igen, lite tufft idag men d gick!! Synd bara att vi inte kunde fixa den sista trasiga lampan i serveringen.... Ett elfel i dosan antagligen. Så typiskt bara, men men slutar aldrig att förvånas. Ngn gång går ngt sönder - det är bara att gilla läget! Nya tag o ett leénde förlänger dagen - glöm aldrig det!

Hoppas på att få sova lite längre imbitti utan en hund står o ylar, blir tokig. 5 dagar kvar & hoppas vädret är toppen för dem på Mallis =) Roa er o ta en drink för mig med!!

-Njut livet går inte i repris, som sagt!

Behöver i det närmsta:

* klippa håret
* göra mina naglar
* beställa en synundersökning, dax igen. Linsväskan e snart slut me =(
* ringa ett viktigt samtal
* vara barnledig
* köpa regnstövlar/regnställ
* plugga
Vad står på er prio lista?
KRAM Cattis

Inga kommentarer: