onsdag 12 augusti 2009

Gäsp!


Dagens inlägg heter gäsp inte för att jag är trött men för att jag gäspade nyligen =) Så tro inget annat... Livet rullar på i samma takt! Vi är iaf hundvakter nu åt två stora Springer Spaniel - Zingo & Grappo!! Mattias mammas hundar som nu har det gott i varma soliga Mallorca, härligt kan hon behöva =)


Men hund tänker jag då aldrig skaffa. Visst många är söta o goá, men nä fy de hårar som bara den, så man behöver ut me dammsugaren minst en gång om dagen, dricker o äter o sen svabbar dem me hela käften så väggarna blir prickiga o sen får man inte sova för när det börjar ljusna runt 05:30 tiden då ylas det o då är d tid att gå upp för vissa här..... Kan ha hur många barn som helst men inga hundar lär d bli i detta liv. Tur man får bestämma det själv!!


Så vad händer annars i ert fantastiska liv?


Åh, måste bara berätta att bröllopet var helt magiskt o vackert. Så fina så. Gillade Marias klänning, hår, makupe ja allt för det var verkligen enkelt o passade så bra. Det kändes som Maria helt enkelt =) Maten var god, dans o sång allt bara klaffade perfekt. Kändes som om alla hade trevligt både unga som gamla...

Nu vill jag me gifta mig - längtaaaaar efter så mycket just nu.......... en del vänner som man inte sett på väldans länge, att garageuppfarten ska bli klar, mitt körkort, fler bebisar, nybryggt kaffe ja YOU name IT....


Mattias är duktig - han är ute o klipper gräsmattan just nu o lilleman har tittat på Boli =) Snart dax för sängen o gonatt saga samt efter det kan jag & älsklingen krypa ner i soffan, dricka kaffe o äta choklad muffins (jag bakat)...


Sist men inte minst känns riktigt bra på jobb för min del just nu, fått en del saker avklarade d känns skönt!!

Tummen upp!!

Take Care

KRAM Cattis

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan hej... kikar förbi...
kan tänka mej att du längtar till ert bröllop, har ni satt nått datum än?
Körkortet har du ju snart i handen, så duktig!
Hoppas ni alla mår bra! Kram /jeanette