söndag 28 februari 2010

IRIS GOO GOO DOLLS.....

.... strömmar ut från mina högtalare =) I love this song! http://www.youtube.com/watch?v=-scESgTnoUM

Jahapp då sitter man här i soffan och ljuset har slocknat... Endast ett sken från datorn lyer upp min tillvaro. Egentligen borde jag vara aptrött för dagen idag på jobb var seg o borring medans lördagen var upp & ner. Fyra djur slet till kl var 13:00 då stängningspersonal(2st) kom in och räddade lite! Prodden slutade på över 1100 kr och detta är galet sinnessjukt.... Slet röv med andra ord! Tur att helgen är över - nya tag imorgon det vill säga den 1 MARS 2010 då det börjas med en ny månadsinventering kl 06:00!! Phew ganska soft ändå, man går där i sin egna lilla värld och funderar på saker och ting o räknar samtidigt!!

Är som sagt en funderare, borde inte tänka så mkt utan bara köra på......... Men ibland måste man stanna upp och bara vara... MITT LIV & INGEN ANNANS!
This is my life - med Anna Bergendahl gick som sagt direkt till final =) Hejade på henne när hon va med i IDOL, söt tjej med grym röst!! Henne röstar jag på!! http://www.youtube.com/watch?v=1Zg68EZ7aAU

Klockan tickar på och jag vet egentligen inte varför jag sitter kvar här. ?
Ibland förstår jag inte vad jag håller på med - hur tänker jag, vad pysslar jag med, är detta rätt lr fel i det oändliga. Livet är en resa - har jag rätt biljett lr man behöver kanske ingen?

Upp i ottan imorgon då för att sedan träffa en av mina bästisar Johanna! Som nästa helg lämnar Helsingborg & SKÅÅÅÅNE. Jag gråter ;( Usch va trist o lessamt. Men f*n va kul vi haft det genom åren! LOVE YA!

Återigen alla jä*lar har Facebook, känner mig dock lite utanför kanske ska in och lägga till mig igen som jag raderade för 1-2 år sedan! Är detta som kallas för grupptryck lr? Eller våga vara annorlunda?! What´s the difference?
SO LONG

TAKE CARE
LOVE Cattis

Inga kommentarer: