måndag 20 april 2009

Ännu ett beslut att fatta...

Jahapp då var man tbx igen efter en tid härifrån... Ngn som saknat mig? Nä, tror faktiskt inte det - aldrig ngn som lämnar ngn tanke lr kommentar. *ledsen*

Har iaf kört idag - det gick TOPPEN! Tummen upp =)

Hade möte med DC idag me, ännu ett beslut att fatta. Åh, kunde jag bara inte fått denna tid på mig att andas (?) Det går inte riktigt som jag tänkt mig. Livet blir aldrig som man föreställt sig...... Om 48 h vill han ha ett svar. Gud jag vet varken ut lr in. Kan det vara så jävla svårt? Jag orkar inte stressa. Jag kommer bli gammal i förtid om jag stressar som jag gör, inget bra detta. Hur ska jag göra? Åh, om jag bara kunde säga ..... Då hade det inte varit ngr problem.
Måste ringa ett samtal.

I Juni förresten då åker lilleman, jag o Jojo till Turkland =) SEMESTER Yeeeeeeee.
Ta hand om er & varandra, Ni växer inte på träd.
Tänk lugnt
KRAM KRAM

3 kommentarer:

Anna sa...

Jaså, ni ska till Turkiet, det ska jag å sambon i augusti med =)
Hoppas allt e fin fint med dej!

Sara =) sa...

jag tycker att du ska blogga! =)

Veronica sa...

vad beslutade du då vännen??